مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-14اقتصادي

نحوه مصرف تسهیلات بانکی کنترل می شود؟


از سوی دیگر، ضمن بررسی هایی که در ایستگاه های پایین تر صورت می گیرد، در صورت موافقت پس از نتیجه بررسی ها اختیار تصمیم گیری برای مراجع پایین تر نیست.

- با توجه به توضیحاتی که رییس قوه قضاییه در رابطه با فسادزا بودن تسهیلات بانکی مطرح کرده است، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک ها موظف به نظارت بر تمام فرآیندهای تسهیلات دهی هستند و بر مصرف تسهیلات با مبالغ بالا نیز نظارت می کنند اما تعداد بسیار زیادی از تسهیلات و مشتری ها موجب بروز چالش هایی در این زمینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا رییس قوه قضاییه در نشستی یکی از بسترهای ایجاد فساد را تسهیلات بانکی دانسته و به موارد اختلال زایی چون معوقات بانکی، عدم مصرف تسهیلات در زمینه درخواست شده، اعمال نکردن تفاوت بین قراردادهای بانکی و .

اشاره کرده است.

محسنی اژه ای اعلام کرده که برخی افراد برای سرمایه گذاری در حوزه دامداری و کشاورزی یا راه اندازی کارخانه ها و وارد کردن مواد اولیه از بانک ها تسهیلات گرفته اند اما با این پول ها زمین خریدند که در حال حاضر این زمین ها 10 برابر قیمت پیدا کرده و حتی اگر سود بانکی را بیش از نرخ مصوب بانک مرکزی بپردازند باز هم سود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه مصرف تسهیلات بانکی کنترل می شود؟

نحوه مصرف تسهیلات بانکی کنترل می شود؟