مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-14اقتصادي

نحوه مصرف تسهیلات بانکی کنترل می شود؟ 


با توجه به توضیحاتی که رییس قوه قضاییه در رابطه با فسادزا بودن تسهیلات بانکی مطرح کرده است، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک ها موظف به نظارت بر تمام فرآیندهای تسهیلات دهی هستند و بر مصرف تسهیلات با مبالغ بالا نیز نظارت می کنند اما .

- با توجه به توضیحاتی که رییس قوه قضاییه در رابطه با فسادزا بودن تسهیلات بانکی مطرح کرده است، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک ها موظف به نظارت بر تمام فرآیندهای تسهیلات دهی هستند و بر مصرف تسهیلات با مبالغ بالا نیز نظارت می کنند اما تعداد بسیار زیادی از تسهیلات و مشتری ها موجب بروز چالش هایی در این زمینه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا رییس قوه قضاییه در نشستی یکی از بسترهای ایجاد فساد را تسهیلات بانکی دانسته و به موارد اختلال زایی چون معوقات بانکی، عدم مصرف تسهیلات در زمینه درخواست شده، اعمال نکردن تفاوت بین قراردادهای بانکی و .

اشاره کرده است.

محسنی اژه ای اعلام کرده که برخی افراد برای سرمایه گذاری در حوزه دامداری و کشاورزی یا راه اندازی کارخانه ها و وارد کردن مواد اولیه از بانک ها تسهیلات گرفته اند اما با این پول ها زمین خریدند که در حال حاضر این زمین ها 10 برابر قیمت پیدا کرده و حتی اگر سود بانکی را بیش از نرخ مصوب بانک مرکزی بپردازند باز هم سود می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه مصرف تسهیلات بانکی کنترل می شود؟ 

نحوه مصرف تسهیلات بانکی کنترل می شود؟