مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-14فرهنگي

پشت پرده فراموش شدن بازیگران؛ از روابط پنهان تا خرید نقش !


در دنیای جذاب و فریبنده بازیگری، چه بسیار افرادی که به سرعت چون ستاره درخشیدند اما به مرور کم فروغ و حتی گاهی خاموش شدند! - پشت پرده فراموش شدن بازیگران؛ از روابط پنهان تا خرید نقش ! در دنیای جذاب و فریبنده بازیگری، چه بسیار افرادی که به سرعت چون ستاره درخشیدند اما به مرور کم فروغ و حتی گاهی خاموش شدند! حتما تا کنون از سوی برخی از هنرپیشه ها (اغلب قدیمی) شنیده اید که از فراموش شدنشان از سمت سازندگان شاکی اند و از نبود پیشنهاد مناسب برای کار گله می کنند.

اغلب این چهره ها، روزگاری درخشان و پرکار بوده و حتی زمانی نه چندان دور برای انتخاب نقش از میان چندین پیشنهاد گوناگون سرگردان می شدند اما حالا برای پیشنهاد بازی در یک سریالِ به قول یکی از همین عزیزان آب دوغ خیاری هم خداراشکر کرده و سریعا پیشنهاد را قبول می کنند.

به طور حتم کهولت سن و فقدان طراحی نقش های مناسب برای این گروه سنی یکی از دلایل اصلیِ به حاشیه رانده شدن بازیگران محسوب می شود؛ اما در این میان، دلایل دیگری هم وجود دارد که این علت ها را برای شما از زبان دو بازیگر پیشکسوت نقل خواهیم کرد.

آنچه در ادامه می خوانید، اظهار نظرهای مجید مظفری و محمود جعفری، دو بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون کشورمان درباره دلایل فراموش و کم کار شدن برخی از بازیگران است که در گفت وگوهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده فراموش شدن بازیگران؛ از روابط پنهان تا خرید نقش !

پشت پرده فراموش شدن بازیگران؛ از روابط پنهان تا خرید نقش !