مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-14سياسي

ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی تا فعالیت های عمرانی دانشجویان بسیجی در بخش کوهین


مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان بسیجی با هدف خدمت رسانی به مردم بخش کوهین در زمینه های آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی و خانواده و عمرانی در این بخش حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی، مسؤول در سطح استان قزوین به گونه ای برنامه ریزی می شود که تمام فعالیت ها با پیوست فرهنگی است و در کنار اقدامات عمرانی و پزشکی با کار فرهنگی همراه است.

وی ادامه داد: 50 نفر از جهادگران دانشگاه های آزاد قزوین، فرهنگیان قزوین، علوم پزشکی قزوین، پیام نور قزوین و دانشگاه بقیه الله به مدت یک هفته در بخش کوهین با همکاری حوزه مقاومت بسیج 9 دی بخش کوهین مستقر خواهند شد و در جهت خدمت رسانی به مردم بخش کوهین در زمینه های آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی وخانواده و عمرانی مشغول به فعالیت می شوند.

کاظمی افزود: این اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان، ویزیت رایگان مامایی، آموزشی از جمله امور فرهنگی، دوره های قرآنی، احکام و عمرانی در روستاهای بکندی، سنجانک، شنازند و بشر از توابع بخش کوهین است.

این مسؤول با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب  یادآور شد: جوانان با شرکت در این اردوها به خودسازی درونی پرداخته و در کنار آن توانایی خود برای سازندگی کشور را نیز به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی تا فعالیت های عمرانی دانشجویان بسیجی در بخش کوهین

ارائه خدمات فرهنگی و پزشکی تا فعالیت های عمرانی دانشجویان بسیجی در بخش کوهین