مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14فرهنگي

سعید راد: قرار بود «ناخدا خورشید» را با ونیچستر بازی کنم + فیلم


مردم در فیلم ‎ها قهرمان را دوست داشتند و در مقابل بازی ها در فیلم واکنش نشان می دادند.

متاسفانه در حال حاضر سینمای ما قهرمان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موزه سینما، بیان داشت: تهیه کننده این فیلم موافق حضور من در صادق کرده نبود.

حتی یکی از بازیگران برای تهیه کننده نوشته بود که اگر سعید راد نقش صادق کرده را بازی کند دیگر در آن دفتر فیلم بازی نمی کند و این حرف باعث رنجش من شده بود.

به ناصر تقوایی گفتم دیگر نمی آیم و او در پاسخ به من گفت یا صادق کرده را تو بازی می کنی یا من در آن دفتر فیلم نمی سازم و در نهایت من نقش فیلم بازی کردم.

وی درباره علت مخالفت تهیه کننده صادق کرده، گفت: به دلیل اینکه بهروز وثوقی در آن دفتر فیلم های زیادی از جمله گوزن ها و خاک را کار کرده بود و این نقش را برای او درنظر گرفته بود.

نقش تنگسیر را قرار بود من بازی کنم که به بهروز وثوقی داده شد و انتخاب درستی بود، شاید من نمی توانستم به آن شکلی که امیر نادری می خواست آن نقش را درآورم.

* قرار بود ناخدا خورشید را با وینچستر بازی کنم! سعید راد با بیان اینکه قرار بود در فیلم ناخدا خورشید ساخته ناصر تقوایی بازی کند، گفت: داریوش ارجمند آن نقش را بسیار خوب بازی کرد اما اگر من حضور داشتم به شکل دیگری می شد زیرا من اسحله وینچستر گرفته بودم و در خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید راد: قرار بود «ناخدا خورشید» را با ونیچستر بازی کنم + فیلم

سعید راد: قرار بود «ناخدا خورشید» را با ونیچستر بازی کنم + فیلم