مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 02:302021-09-13اجتماعي

شاید دیگر شاهد بازگشت دوره ترسالی نباشیم


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اکنون کشور خشک ایران درگیر پدیده خشکسالی نیز شده است، گفت: شاید دیگر شاهد بازگشت دوره ترسالی نباشیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اکنون کشور خشک ایران درگیر پدیده خشکسالی نیز شده است، گفت: شاید دیگر شاهد بازگشت دوره ترسالی نباشیم، تغییر نوع بارش ها برای اقلیم استان بسیار خطرناک است و موجب آسیب پذیری استان خواهد شد.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین معضل و بحران کشور و بالتبع آن چهارمحال و بختیاری پدیده خشکسالی است، اظهار کرد: ایران یک کشور خشک محسوب می شود و اکنون نیز به پدیده خشکسالی نیز مبتلا شده است، همچنین این استان درگیر پدیده تغییر اقلیم شده و روند نیز ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: ایران در دهه های گذشته نیز دچار خشکسالی های مقطعی می شد، اما پس از یک بازه چند ساله شاهد دوره بازگشت ترسالی بودیم، اما به علت تغییر اقلیم شاید دیگر شاید شاهد ترسالی نباشیم.

وی با اشاره به پیامدهای تغییر اقلیم، توضیح داد: در این پدیده نوع بارش و زمان پراکنش بارش ها تغییر می کند، برای مثال در چهارمحال و بختیاری در گذشته 70 درصد نوع بارش ها در فصول سرد سال به صورت برف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید دیگر شاهد بازگشت دوره ترسالی نباشیم

شاید دیگر شاهد بازگشت دوره ترسالی نباشیم