مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-13اقتصادي

شهرداری همدان درآمد پایدار ندارد


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری همدان درآمد پایدار ندارد بر تسریع در تعیین تکلیف جمع آوری زباله و ساماندهی زباله گردها و ضایعاتی سطح شهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان در بیست و دومین جلسه صحن شورای شهر با اشاره کمبود منابع شهرداری ها اظهار کرد: درآمدهای پایدار به عنوان زیرساخت اولیه و اصلی در توسعه و عمران شهری محسوب می شوند و شهرداری همدان همانند شهرهای صنعتی درآمدهای پایدار ندارد.

وی با بیان اینکه باید راهکارهایی برای ایجاد درآمدهای پایدار اتخاذ شود  بر تسریع در تعیین تکلیف جمع آوری زباله و ساماندهی زباله گردها و ضایعاتی سطح شهر تاکید کرد و گفت: ایجاد درآمدهای پایدار از مهمترین راهکارهای گذر شهرداری از مشکلات است.

رییس شورای شهر همدان به حاشیه های انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: شهردار جدید با اکثریت آرای اعضای شورا انتخاب شد و اکنون تمام 11 نفر عضو شورا قول حمایت و همکاری را داده اند که امیدواریم با همکاری هم در راستای توسعه شهر گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره و ترکیب شورای دوره ششم شهر همدان اظهار کرد: امید است با ترکیب اعضای شورا که با حضور پیشکسوتان و جوانان مستعد تشکیل شده است بتوانیم با انسجام و همدلی مشکلات مردم را کاهش داده و رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان درآمد پایدار ندارد

شهرداری همدان درآمد پایدار ندارد