مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-13پزشكي

بسیجیان مردم را به واکسیناسون ترغیب می کنند


فرمانده سپاه شهرستان خرم دره توزیع 7 هزار و 230 بسته معیشتی در خرم دره گفت: یکی از وظایف و مسؤولیت های بسیج در خرمدره اقناع مردم برای واکسیناسیون کروناست.

- محمد امیرخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قریب به 19 ماه می شود که سالن 9 دی خرم دره در تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه این سالن در ابتدای شیوع ویروس به عنوان نگاهتگاه از آن بهره برداری می شد، بیان کرد: پس از آغاز واکسیناسیون به عنوان تنها مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان در حال بهره برداری است.

وی افزود: این سالن ظرفیت راه اندازی 20 باجه واکسیناسیون را دارد که هم اکنون هشت ردیف از آن در حال استفاده است.

امیرخانی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای تولید شده است، عنوان کرد: 32 هزار و 850 عدد ماسک نیز از ابتدای شروع ویروس کرونا تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه و پخت 6 هزار و 160 پرس غذا در بین نیازمندان گفت: برای اغلب این اقدامات علاوه بر بهره گیری از ظرفیت بسیج از کمک های مردمی نیز استفاده شده است.

امیرخانی با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی بیان کرد: بدین منظور از هر پایگاه پنج نفر برادر و خواهر برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فعالیت های اجتماعی در دوره کرونا معرفی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان مردم را به واکسیناسون ترغیب می کنند

بسیجیان مردم را به واکسیناسون ترغیب می کنند