مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-13فرهنگي

آلبوم «نواحی اشک» رونمایی شد/ گنجینه هایی که باید حفظ شود


آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «نواحی اشک» با هنرمندی متین رضوانی پور با حضور تعدادی از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای عترت برگزار شد.

- آیین رونمایی از آلبوم موسیقی نواحی اشک با هنرمندی متین رضوانی پور با حضور تعدادی از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای عترت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از آلبوم نواحی اشک به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری با حضور امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی این سازمان و متین رضوانی پور خواننده، شهرام صارمی و چند هنرمند دیگر روز دوشنبه بیست و دوم شهریور ماه در فرهنگسرای عترت تهران برگزار شد.

نواحی اشک و قصه انتشار آن بعد از مرثیه ناتمام امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ابتدای این مراسم درباره آلبوم نواحی اشک توضیح داد: آلبوم نواحی اشک پیش از این به صورت گام به گام در دهه اول محرم منتشر شد و امروز به صورت کامل و با شناسنامه اصلی اثر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد و امیدوارم اثر ظرفیت این را داشته باشد که جوابگوی بسیاری از تهدیدها برای موسیقی آیینی ما باشد.

البته ما در سال 99 آلبوم مرثیه ناتمام را منتشر کرده بودیم که نسبت به این آلبوم اثر خاص تر و سخت پسندتری بود چون دربرگیرنده وجوه تخصصی در حوزه موسیقی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «نواحی اشک» رونمایی شد/ گنجینه هایی که باید حفظ شود

آلبوم «نواحی اشک» رونمایی شد/ گنجینه هایی که باید حفظ شود