مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-13بين الملل

تشدید آتش سوزی های جنگلی در جنوب اسپانیا


در پی تشدید آتش سوزی های جنگلی در اسپانیا، سکنه شش شهر و روستا در منطقه ساحلی جنوب این کشور موسوم به اندلس مجبور به تخلیه خانه های خود شده اند.

- در پی تشدید آتش سوزی های جنگلی در اسپانیا، سکنه شش شهر و روستا در منطقه ساحلی جنوب این کشور موسوم به "اندلس" مجبور به تخلیه خانه های خود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تشدید حریق های جنگلی در اسپانیا، سکنه شش شهر و روستای دیگر واقع در منطقه خودمختار اندلس در جنوب این کشور را مجبور به ترک خانه هایشان کرده و این در حالی است که مقامات محلی نیز یک واحد نظامی را به منظور مهار هرچه سریعتر آتش سوزی که در حال نزدیک شدن به منطقه تفریحی کاستا دل سول بوده، اعزام کرده اند.

این آتش سوزی جنگلی که وزش بادهای شدید، آن را شعله ور تر کرده از روز چهارشنبه در ناحیه کوهستانی و تفریحی سیرا برمجا در جنوب اسپانیا شروع و باعث کشته شدن یکی از نیروهای امدادی و تخلیه اجباری 2000 نفر از سکنه مناطق درگیر با این حریق شده است .

فیلم های منتشر شده توسط نیروهای امدادی محلی نشان می دهند که آتش نشانان در تلاش برای مهار این حریق در مناطق خشک و جنگلی هستند.

گزارش ها حاکیست، تیم های امدادی روز گذشته (یکشنبه) مردم را از شهرها و روستاهای ژوبریک ، فراهان ، پوجرا ، آلپاندر و جوزکار واقع در جنوب این کشور تخلیه کردند و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید آتش سوزی های جنگلی در جنوب اسپانیا

تشدید آتش سوزی های جنگلی در جنوب اسپانیا