مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-13ورزشي

لزوم رفع مشکلات ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج پیش از آغاز لیگ


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم پیش از آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور نواقص این ورزشگاه شهید حاج بابایی رفع شود.

- ، حمید سیفی در دیدار با معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تیم فوتبال شهرداری اظهار داشت: صعود تاریخی تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور موجی از شادی و نشاط را در جامعه ورزش استان ایجاد کرد.

وی افزود: بعد از سال ها ناکامی و عدم نتیجه گیری تیم های ورزشی استان صعود شهرداری باعث شد تا ورزش همدان جانی دوباره بگیرد و خون تازه در رگ های ورزش استان تزریق شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به لزوم حمایت از این تیم گفت: بسیار خرسندیم که اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دوره ششم دید کاملاً ورزشی دارند و حامی تیم فوتبال شهرداری همدان هستند.

سیفی خاطرنشان کرد: نگاه شورای اسلامی شهر همدان را به فال نیک می گیریم و خوشحالیم که در شهر همدان و مدیریت شهری این نگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش به عنوان متولی ورزش حامی تیم های ورزشی است، بیان کرد: دستگاه ورزش استان به عنوان متولی ورزش زیرساخت های ورزشی را در اختیار تیم های استان قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج پیش از آغاز لیگ

لزوم رفع مشکلات ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج پیش از آغاز لیگ