مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-13اقتصادي

حفاری تونل زره به پایان رسید


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اتمام عملیات حفاری تونل زره در شهرستان کیار خبر داد، گفت: تمامی امکانات برای انجام لاینیگ در تونل زره توسط پیمانکار آماده شده است و در صورت تامین اعتبار عملیات در مدت زمان کوتاه انجام خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اتمام عملیات حفاری تونل زره در شهرستان کیار خبر داد، گفت: تمامی امکانات برای انجام لاینیگ در تونل زره توسط پیمانکار آماده شده است و در صورت تامین اعتبار عملیات در مدت زمان کوتاه انجام خواهد شد.

حسینعلی مقصودی در گفت وگو با ایسنا از اتمام عملیات حفاری تونل زره در شهرستان کیار خبر داد و اظهار کرد: مسیر این تونل حدود 1500 متر است، عملیات اجرایی این تونل از سال 1385 آغاز و حدود 100 متر از این تونل تا سال 93 حفاری شد، فعالیت عمرانی در این تونل عملا در سال های 93 و 94 کاملا متوقف شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: مجددا عملیات اجرایی حفر تونل زره در سال 94 آغاز و تا پایان سال 98 نزدیک به 700 متر از تونل حفاری شد.

وی با تاکید بر اینکه عمده عملیات اجرای برای حفر تونل زره از اواسط شهریور سال 98 تا 1400 انجام شد، گفت: برای حفر این تونل تاکنون 40 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری تونل زره به پایان رسید

حفاری تونل زره به پایان رسید