مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-12فرهنگي

نشست صمیمی اهالی سینما در قزوین برگزار می شود


مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز قزوین گفت: نشست صمیمی اهالی سینما در قزوین با حضور «حسن فتحی» که هم اکنون به منظور ساخت سریال «جیران» در قزوین حضور دارد، - ایسنا/قزوین مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز قزوین گفت: نشست صمیمی اهالی سینما در قزوین با حضور حسن فتحی که هم اکنون به منظور ساخت سریال جیران در قزوین حضور دارد، در سینما بهمن قزوین برگزار می شود.

اسکندر نادری پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روز ملی سینما، تصریح کرد: 21 شهریورماه در تقویم ملی به عنوان روز ملی سینما نام گذاری شده است، روزی که نشان دهنده اهمیت سینما در فرهنگ و هنر کشور است از این رو همایش روز ملی سینما با حضور حسن فتحی که هم اکنون به منظور ساخت سریال جیران در قزوین حضور دارد در سینما بهمن قزوین برگزار می شود.

وی افزود: داستان اصلی سریال جیران به دوره قاجار و زمان ناصرالدین شاه برمی گردد در این مجموعه به نوعی به حال هوای حاضر در کاخ ناصرالدین شاه و ارتباط وی با جیران که شخصیت اصلی سریال است؛ ساخت این سریال تاکنون در تهران، خوانسار و گلپایگان صورت گرفته و هم اکنون ادامه تصویربرداری در قزوین در حال انجام است.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز قزوین اظهار کرد: این نشست صمیمی با حضور جعفر نصیری بنیان گذار سینما بهمن در قزوین، حسن لطفی، از هنرمندان مطرح عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمی اهالی سینما در قزوین برگزار می شود

نشست صمیمی اهالی سینما در قزوین برگزار می شود