مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-12سياسي

اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است


مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اکثر جهادگران را جوانان تشکیل می دهند و به همین علت اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران جهادی و انقلابی است.

- خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در سطح استان قزوین به گونه ای برنامه ریزی می‎ شود که تمام فعالیت ها با پیوست فرهنگی باشد و در کنار اقدامات عمرانی و پزشکی کار فرهنگی نیز انجام می پذیرد.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین گفت: 50 نفر از جهادگران دانشگاه های آزاد قزوین، فرهنگیان قزوین، علوم پزشکی قزوین، پیام نور قزوین و دانشگاه بقیه الله به مدت یک هفته با همکاری و مشارکت حوزه مقاومت بسیج 9 دی کوهین در بخش کوهین مستقر شده و در جهت خدمت رسانی به مردم بخش کوهین در زمینه های آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگی، مشاوره تحصیلی و خانواده و عمرانی مشغول به فعالیتند.

وی افزود: این اردوی جهادی شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان، ویزیت رایگان مامایی، آموزشی از جمله امور فرهنگی، دوره های قرآنی، احکام و عمرانی در روستاهای بکندی، سنجانک، شنازند و بشر از توابع بخش کوهین است.

کاظمی با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب یاد آور شد: جوانان با شرکت در این اردوها به خودسازی درونی پرداخته و در کنار آن توانایی خود برای سازندگی کشور را نیز محک می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است

اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت مدیران انقلابی است