مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-12فرهنگي

لوح افتخار IBBY به کتاب «سایه ی هیولا» اهدا شد


لوح افتخار IBBY برای کتاب های منتخب سال2020 به کتاب «سایه ی هیولا» نوشته ی عباس جهانگیریان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

- جی پلاس ، در دومین روز از کنگره ی جهانی ادبیات کودکان IBBY که امسال به میزبانی روسیه در مسکو در حال برگزاری است، لوح های افتخار به آثار نویسندگان و تصویرگران کشورهای مختلف برای فهرست کتاب های منتخب سال 2020 اهدا شد که در این میان، سایه ی هیولا از انتشارات کانون نیز در میان دریافت کنندگان این لوح افتخار بود.

در این دوره، رمان سایه ی هیولا نوشته ی عباس جهانگیریان از سوی شورای کتاب کودک به فهرست افتخار بخش آثار تالیفی دفتر بین المللی کتاب نسل جوان IBBY 2020 معرفی شد.

این رمان با تمرکز بر لزوم حفاظت از حیوانات در حال انقراض در سال 1395 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده بود.

این اثر در قالب طرح رمان نوجوان امروز خلق شده است و داستان دختری به نام مارال را روایت می کند که همراه برادر خود به پارک ملی گلستان می رود.

در همین حین، فیلم سازی به نام افرا با آن ها آشنا می شود و از مارال می خواهد در فیلمی بازی کند.

مارال که در ابتدای داستان مشخص می شود با پلنگ این جنگل از سال ها قبل دوست است این پیشنهاد را می پذیرد و از این جا داستان دو زندگی در کنار هم روایت می شود که رابطه ی دوستی مارال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوح افتخار IBBY به کتاب «سایه ی هیولا» اهدا شد

لوح افتخار IBBY به کتاب «سایه ی هیولا» اهدا شد