مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-12ورزشي

ایران به کمک مهدوی کیا با آلمان بازی می کند؟


گفته می شود این دیدار با همکاری مهدی مهدوی کیا صورت خواهد گرفت و زمینه برگزاری اردوهای مختلف تیم های ملی و برگزاری دو بازی تدارکاتی بین تیم های ملی بزرگسالان و امید دو کشور در سال آینده طی این دیدار مطرح خواهد شد.

- شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش برای دیدار با رییس فدراسیون فوتبال آلمان درخواستی ارائه کرده بود که پس از هماهنگی های لازم این دیدار انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، گفته می شود این دیدار با همکاری مهدی مهدوی کیا صورت خواهد گرفت و زمینه برگزاری اردوهای مختلف تیم های ملی و برگزاری دو بازی تدارکاتی بین تیم های ملی بزرگسالان و امید دو کشور در سال آینده طی این دیدار مطرح خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در تدارک سفر به آلمان است که پیش یا پس از حضور در لیتوانی برای همراهی تیم ملی فوتسال در جام جهانی، راهی سرزمین ژرمن ها شود.

عزیزی خادم قرار است در این سفر ضمن دیدار با رییس فدراسیون فوتبال آلمان درباره همکاری های دوجانبه از جمله آموزش، فوتبال پایه، تیم های ملی و .

رایزنی هایی داشته باشد.

با توجه به شرایط موجود احتمالاً این سفر پیش از سفر عزیزی خادم به لیتوانی انجام شود و سپس رییس فدراسیون فوتبال کشورمان راهی لیتوانی خواهد شد تا در کنار ملی پوشان فوتسال حضور پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به کمک مهدوی کیا با آلمان بازی می کند؟

ایران به کمک مهدوی کیا با آلمان بازی می کند؟