مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-12سياسي

روزنامه کیهان: فروریختن برجهای دوقلو در 11 سپتامبر کلا دروغ است


پروفسور «استیون جونز»، استاد فیزیک هسته ای دانشگاه بیرمنگام و رییس «گروه روشنفکران حقیقت یاب» که همراه دیگر همکارانش بر روی دلایل ریزش برج های دوقلو تحقیق علمی نمودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه کیهان نوشت: هنوز زمان زیادی از آغاز قرن بیست و یکم و هزاره سوم میلادی نگذشته بود که در یازدهمین روز از نهمین ماه سال 2001 حادثه ای در نیویورک اتفاق افتاد.

در کنار روایت های رسمی دولت ایالات متحده و اف بی آی، تصاویر، فیلم ها و مستندات متعددی انتشار یافت که کلیت آن روایت ها را زیر علامت سؤال می برد.

بیش از 70 نفر فیزیکدان و محقق و استاد دانشگاه در گروه روشنفکران حقیقت یاب متشکل شدند و حتی خاک های باقیمانده از برج های فروریخته را مورد آزمایش های دقیق قرار داده و به این نتیجه رسیدند که در تخریب برج های دوقلو از نوعی ماده منفجره قوی موسوم به نانو ترمیت استفاده شده است.

پروفسور استیون جونز ، استاد فیزیک هسته ای دانشگاه بیرمنگام و رییس گروه روشنفکران حقیقت یاب که همراه دیگر همکارانش بر روی دلایل ریزش برج های دوقلو تحقیق علمی نمودند، اعلام کردند حرارت ناشی از سوخت هواپیما، به هیچ عنوان انرژی لازم برای فروریختن این ساختمان ها را ایجاد نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه کیهان: فروریختن برجهای دوقلو در 11 سپتامبر کلا دروغ است

روزنامه کیهان: فروریختن برجهای دوقلو در 11 سپتامبر کلا دروغ است