مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-12پزشكي

رنگ ها و تاثیر گویای فکری بر روان آدم ها


یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی با بیان اینکه تاثیر رنگ ها بر روح و روان یک فرد غیر قابل انکار است، گفت: رنگ هایی گاهی برای روح و روان فرد معجزه می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی با بیان اینکه تاثیر رنگ ها بر روح و روان یک فرد غیر قابل انکار است، گفت: رنگ هایی گاهی برای روح و روان فرد معجزه می کنند.

فاطمه حسینی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تاثیر رنگ ها بر روانشناسی باعث به وجود آمدن خاصیت درمانی شده است، به طوری که در گذشته های بسیار دور در مصر و چین از رنگ ها برای درمان بیماری ها استفاده می کردند که به آن رنگ درمانی می گفتند.

وی اظهار کرد: رنگ ها منعکس کننده انرژی های متفاوتی هستند، به گونه ای که چیزی که ما می بینیم بر ذهن و افکار و احساسات ما تاثیرگذار است و وقتی ما رنگ ها را مشاهده می کنیم عصب های بینایی انرژی و پیام رنگ ها را دریافت می کنند.

این روانشناس خانواده ادامه داد: رنگ های گرم و سرد هر کدام خواص خود را دارند؛ رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد باعث تحرک و جنب و جوش و نشان دهنده انرژی بالا هستند در صورتی که رنگ های سرد مانند آبی، بنفش و سبز موجب تحرک کم و آرامش بخشی بوده که منعطف کننده انرژی ضعیف و کم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ ها و تاثیر گویای فکری بر روان آدم ها

رنگ ها و تاثیر گویای فکری بر روان آدم ها