مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-11حوادث

محیط بانان حافظان بیدار منابع طبیعی و محیط زیست/حال ضرابی خوب است


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن دلجویی از محیط بان اسماعیل ضرابی و آرزوی سلامتی برای وی، از محیط بانان به عنوان پاسداران و حافظان همیشه بیدار منابع طبیعی و محیط زیست کشور که بصورت شبانه روزی در راه صیانت از انفال الهی تلاش می کنند نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، ساسان کفایی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان امروز از اسماعیل ضرابی محیط بان مصدوم آستارا عیادت کرده و ضمن دیدار با رییس بیمارستان شهید بهشتی و پزشک جراح محیط بان ضرابی، در جریان آخرین اقدامات درمانی نامبرده قرار گرفت.

  هفته گذشته محیط بان اسماعیل ضرابی در درگیری با افراد شرور و مافیای جنگل خواری منطقه پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا، از ناحیه پا و با سلاح سرد مورد تهاجم و حمله این اشرار قرار گرفت و به شدت مجروح شد که سریعا به بیمارستان انتقال یافت.

  به گفته پزشک جراح و رییس بیمارستان، حال عمومی او که هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی تحت نظر و مداواست، خوب گزارش شده است.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در این دیدار ضمن دلجویی از محیط بان اسماعیل ضرابی و آرزوی سلامتی برای وی، از محیط بانان به عنوان پاسداران و حافظان همیشه بیدار منابع طبیعی و محیط زیست کشور که بصورت شبانه روزی در راه صیانت از انفال الهی تلاش می کنند نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان حافظان بیدار منابع طبیعی و محیط زیست/حال ضرابی خوب است

محیط بانان حافظان بیدار منابع طبیعی و محیط زیست/حال ضرابی خوب است