مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-11اقتصادي

تبدیل شبکه های سیمی به کابلی برق در 24 روستای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کابلی شدن شبکه های برق 24 روستای شهرستان مارگون و بخش لوداب شهرستان بویراحمد این استان باهدف کاهش نوسانات، - جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از اجرای پروژه تبدیل شبکه های سیمی برق به کابلی در روستای آب چناران بخش لوداب گفت: شبکه های برق سیمی روستاهای آّب چناران و حیدرآباد بخش لوداب و روستاهای تاک سیسه ، دلی گردو ، ، شهید شفیعی جوکار، میان چاتون و چشمه علیشاهی در شهرستان مارگون بهمراه روستاهای زیرتوت و پشت توت دهستان چین از روستاهایی هستند که بطور کامل تغییر و به کابلی تغییر پیدا کرد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در روستاهای عنوان شده را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: طول شبکه های کابلی احداث شده بیش از 14 کیلومتر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود 350 خانوار روستایی در این روستاها هم اکنون سکونت دارند که همواره از نوسانات برق اظهار نگرانی و گلایه مندی داشتند.

وی گفت: تمام تلاش خود را در سال جاری به کار می بندیم تا شبکه های برق تمامی شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از سیمی به کابلی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شبکه های سیمی به کابلی برق در 24 روستای کهگیلویه و بویراحمد

تبدیل شبکه های سیمی به کابلی برق در 24 روستای کهگیلویه و بویراحمد