مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-10سياسي

پشتیبانی شهید مدنی از ولایت فقیه مثال زدنی است


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین گفت: نکته حائز اهمیت در مصون ماندن نظام جمهوری اسلامی از گزند دشمنان پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه است که آیت الله مدنی این تکلیف را به خوبی انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) در آیین گرامیداشت شهید آیت الله مدنی که در سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در مصون ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی از گزند دشمنان پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه است که آیت الله مدنی این تکلیف را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: ایشان در دفاع از حقوق مردم به ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه بدون ملاحظه و سیاسی کاری فارغ از هرگونه گرایش خاص، زلال در خط امام و حزب الله و با نظارت عالیه، در اجرای دستورات صادره بازخواست می کرد و مدیران خود را موظف به پاسخ می دانستند.

فرجی خاطرنشان کرد: شهید مدنی از هرگونه اشرافی گری و داشتن زندگی اشرافی دوری می کرد و با حفظ زندگی طلبگی خود را در کنار مردم می دید؛ این خصیصه نیاز امروز جامعه است.

وی افزود: شناسایی، بکارگیری استعدادها و ساماندهی جوانان در واگذاری مسئولیت و پست سازمانی از صدر تا ذیل در اداره امور استان همدان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، نقش آیت الله مدنی را در تاریخ انقلاب اسلامی برجسته می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی شهید مدنی از ولایت فقیه مثال زدنی است

پشتیبانی شهید مدنی از ولایت فقیه مثال زدنی است