مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 21:152021-09-09اقتصادي

کشف 25 تن سیمان احتکار شده در اصلاندوز


رییس سازمان صمت استان اردبیل از کشف 25 تن سیمان احتکار شده در شهرستان اصلاندوز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل رامین صادقی با اشاره به کشف 25 تن سیمان در شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر احتکار سیمان در یکی از انبارهای سطح شهر، موضوع توسط بازرسین اداره صمت شهرستان پیگیری و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد، بازرسین اتاق اصناف و نیروی اتتظامی از این محل 500 کیسه سیمان احتکار شده کشف و ضبط شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ارزش ریالی کالای احتکار شده را 180 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پس از تکمیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی رای محکومیت فرد احتکار کننده به ارزش 180 میلیون ریال صادر شد و سیمان احتکار شده نیز با حضور بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در بین مصرف کنندگان توزیع شد.

صادقی تاکید کرد: در راستای برخورد قاطعانه با محتکران کالا از شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده و یا شناسایی محتکران کالاهای اساسی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 25 تن سیمان احتکار شده در اصلاندوز

کشف 25 تن سیمان احتکار شده در اصلاندوز