مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-09سياسي

موانع بروکراسی زیادی برای سرمایه گذاران خوزستانی وجود دارد


موانع بروکراسی و اداری متعدد مقابل سرمایه گذاران یکی از مشکلات اساسی در خوزستان است.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی پنجشنبه شب در جلسه قرارگاه سه گانه محرومیت زدایی استان خوزستان با حضور وزیر کشور از بررسی مشکلات اساسی استان خبر داد و اظهار کرد: موانع بروکراسی و اداری متعدد مقابل سرمایه گذاران یکی از مشکلات اساسی در خوزستان است.

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات خوزستان پیشنهاد شده تا قرارگاهی تشکیل شود، افزود: ضمن تشکیل جلسات ماهانه و بررسی موارد توسط کمیته های تخصصی نسبت به ارائه راهکار برای حل مشکلات استان اقدام خواهد شد.

وی از قرارگاه های موجود در خوزستان به منظور حل مشکلات خبر داد و بیان کرد: قرارگاه ساماندهی وضعیت فاضلاب در شهر اهواز و سایر شهرها و آب شرب در شهر و روستا، قرارگاه مسکن برای بررسی کلیات مسکن و به ویژه برنامه های وسیع مسکن محرومان و همچنین قرارگاه حاشیه نشینی و محرومیت زدایی از جمله قرارگاه های استان خوزستان هستند که اقدامات مؤثری را انجام داده و در پیشرفت امور به طور ضربتی - انقلابی و جهادی فعالیت کردند.

سلیمانی دشتکی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات خوزستان اشاره کرد و افزود: توافق با نمایندگان صنف کشاورزان یکی از این اقدامات است که بر اساس آن منابع آبی موجود در استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع بروکراسی زیادی برای سرمایه گذاران خوزستانی وجود دارد

موانع بروکراسی زیادی برای سرمایه گذاران خوزستانی وجود دارد