مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-09حوادث

راز وحشتناک آب میوه های تگرگی!


با دستگیری زن و مرد جوانی که بدون هیچ نسبتی در یک خانه اجاره ای زندگی می کردند، راز وحشتناک آب میوه های تگرگی در حالی فاش شد که پیکرهای بیهوش چند تن از مسافران کهن سال شهرستانی در مناطق خلوت و حاشیه ای شهر مشهد پیدا شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح پرونده سرقت های خشن با شگرد آب میوه های تگرگی گفت: از تیرماه گذشته، امدادگران اورژانس در گزارش هایی به مراکز انتظامی اعلام کردند که با تماس شهروندان پیکرهای بیهوش مردان کهن سالی را به مراکز درمانی انتقال داده اند که در مناطق خلوت و حاشیه ای شهر رها شده بودند.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: این ماجرا زمانی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که بررسی های میدانی و تخصصی کارآگاهان در پی شکایت برخی خانواده های مردان کهن سال نشان داد که همه این افراد آخرین بار به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پراید شده اند و اموال شان نیز به سرقت رفته است .

وی اضافه کرد: با توجه به تدابیر ابلاغی از سوی سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) برای پیگیری سریع و بدون وقفه جرایم خشنی که احساس امنیت را در شهروندان خدشه دار می کند، بلافاصله گروه ویژه ای از کارآگاهان ورزیده دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ جواد میش مست (رییس دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز وحشتناک آب میوه های تگرگی!

راز وحشتناک آب میوه های تگرگی!