مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-09سياسي

توصیه های کشاورزی استاندار سابق خوزستان به استاندار جدید


استاندار سابق خوزستان با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان خوزستان، توصیه هایی به استاندار جدید برای حل مشکلات این حوزه با توجه به کم آبی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار سابق خوزستان با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان خوزستان، توصیه هایی به استاندار جدید برای حل مشکلات این حوزه با توجه به کم آبی ارائه کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه قرارگاه سه گانه آب و فاضلاب، مسکن و محرومیت زدایی خوزستان که امروز (18 شهریورماه) با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات اساسی استان خوزستان را بررسی کردیم و دیدیم یکی از موانع برطرف کردن برخی از مشکلات آنی و کوتاه مدت، موانع بروکراسی و اداری متعدد است.

با توجه به تجارب قبلی در استان های ایلام و خراسان جنوبی، پیشنهاد دادم که متناسب با مشکلات جاری، این قرارگاه تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به هدف از تشکیل قرارگاه سه گانه آب و فاضلاب، مسکن و محرومیت زدایی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه این بود که بروکراسی اداری و موانع برطرف شوند و به طور هفتگی و ماهانه جلسات کمیته ها با ریاست معاون عمرانی و چهار کمیته برای هر قرارگاه، تشکیل شود.

استاندار سابق خوزستان با اشاره به اینکه این قرارگاه متشکل از سه کمیته است، گفت: یکی از قرارگاه ها مربوط به سازماندهی وضعیت فاضلاب و فاضلاب در اهواز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های کشاورزی استاندار سابق خوزستان به استاندار جدید

توصیه های کشاورزی استاندار سابق خوزستان به استاندار جدید