مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-09اقتصادي

وجود1100 میلیارد تومان بدهی در خوزستان/دوگانگی تصمیمات وزارت نیرو


استاندار قبلی خوزستان با اشاره به وجود یک هزار و صد میلیارد تومان بدهی در این استان گفت: یک هزار و 150 میلیارد تومان کمک برای این استان از سوی هیئت دولت تصویب و ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان اظهار کرد: وقتی وارد خوزستان شدم مشکلاتی مانند پرداخت نشدن حقوق معوق کارکنان دولت از جمله حقوق آبداران و نیروهای شهرداری وجود داشت که باعث تجمعات مختلف شده بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فاز اول طرح 550 هزار هکتاری ناقص، فاز دوم اجرا نشده و توازنی در توزیع طرح ایجاد نشده است، افزود: در روزهای اول حضور در خوزستان با تنظیم سند ملی سازگاری با آب از سوی وزارت نیرو روبه رو شدیم که تأکید داشته تا سهم مصرف خوزستان باید به 17 میلیارد مترمکعب برسد و این در حالی است که نظر کارشناسی می گفت آورد متوسط بلندمدت خوزستان 31.

5 میلیارد مترمکعب و مصرف استان هم 32 میلیارد مترمکعب است.

استاندار قبلی خوزستان با اشاره به مشکلات فراوان آب شرب در خوزستان و اینکه 12 - 13 شهر خوزستان شبکه فاضلاب دارد، تصریح کرد: اهواز به عنوان مرکز و نماد استان در این زمینه خیلی مشکلات دارد؛ مثلاً در خیابان ها و منازل بالازدگی فاضلاب وجود دارد که مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود1100 میلیارد تومان بدهی در خوزستان/دوگانگی تصمیمات وزارت نیرو

وجود1100 میلیارد تومان بدهی در خوزستان/دوگانگی تصمیمات وزارت نیرو