مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-09اقتصادي

3 هزار و 326 تعاونی غیر فعال در اصفهان وجود دارد/ 328 تعاونی مربوط به مسکن مهر


مدیر تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر سه هزار و 326 شرکت تعاونی غیرفعال در استان اصفهان وجود دارد.

- ، روح الامین امیری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد با بیان اینکه در قانون بخش تعاون وظیفه بخش دولتی، حمایت، هدایت و نظارت بر بخش تعاونی ها است، اظهار داشت: اداره توسعه تعاونی ها در این زمینه برای تقویت مالی و حقوقی شرکت های تعاونی مشاوره بدهد.

وی با بیان اینکه در بخش خدماتی در کنار مشاوره حقوقی و مالی تسهیلاتی را در نظر گرفته ایم، اضافه کرد: نتایج آن را به زودی شاهد خواهیم بود.

مدیر تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه در استان اصفهان سه هزار و 326 تعاونی غیر فعال داریم، اضافه کرد: ساماندهی این تعاونی ها زمانبر است و باید تغییری در نگرش تشکیل تعاونی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در کل کشور رتبه اول شرکت های تعاونی غیر فعال را دارد، افزود: در بررسی های صورت گرفته برخی از این تعاونی ها منحل و برخی احیا خواهند شد.

327 تعاونی غیرفعال مربوط به مسکن مهر است امیری با بیان اینکه 328 تعاونی مسکن غیر فعال داریم، گفت: بخشی از این تعاونی ها مربوط به مسکن مهر است و باید توجه داشت در استان اصفهان 33 هزار واحد مسکن مهر توسط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 326 تعاونی غیر فعال در اصفهان وجود دارد/ 328 تعاونی مربوط به مسکن مهر

3 هزار و 326 تعاونی غیر فعال در اصفهان وجود دارد/ 328 تعاونی مربوط به مسکن مهر