مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-09اقتصادي

برخی به دنبال قلع و قمع صنعت تولید مواد دارویی هستند


رییس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در واکنش به ادعای مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو توضیحاتی ارائه داد.

- ، سید محمدرضا موسوی گفت: اگر ادعا می کنید قیمت گذاری در حوزه ماده اولیه امری قانونی است و بر عهده وزارت بهداشت است، چرا با گذشت بیش از 30 سال از عمر این صنعت تا کنون در هیچ دولتی این قانون اجرا نشده است.

وی افزود: بهتر نیست در این روزهای جابجایی دولت خود را آلوده به شائبه ایجاد موانع تولید ننمایند و با انتشار آمار سراسر کذب و تشویش اذهان عمومی برای کم نمایی زحمات و سختی های صنعتگران در سال رفع موانع تولید و پشتیبانی ها تلاش ننمایند.

موسوی ادامه داد: قطعاً این سندیکا با هرگونه خلاف و فساد مقابله می کند، حتی در زمینه تولید و شرکت های عضو خود، و هر عقل سلیمی می داند که اگر اینترمدیت با ارز دولتی وارد شود باید با همان نرخ دولتی محاسبه و فروش برود.

همچنین قیمت گذاری مواد اولیه سال ها است بر مبنای مقایسه با قیمت های جهانی و صرفاً حمایت حدود 20 درصد بالاتر که ناشی از عدم حمایت گمرکی در تعرفه ها است صورت می گیرد و سندیکا همواره با قیمت های بالاتر برخورد کرده است و اعضای سندیکا کاملاً در تمامی موارد این موضوع را لحاظ نموده و اگر در موارد معدودی هم خلافی صورت گرفته باشد، وظیفه مراکز قانونی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال قلع و قمع صنعت تولید مواد دارویی هستند

برخی به دنبال قلع و قمع صنعت تولید مواد دارویی هستند