مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-09اجتماعي

مشاوره تحصیلی و تربیتی کودکان در دوره ابتدایی مغفول مانده است


مولف کتاب مشاوره تحصیلی و تربیتی با کودکان گفت: با وجود ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و تربیتی کودکان و نوجوانان، اما در نظام آموزشی ما جایگاهی برای آن در دوره ابتدایی در نظر گرفته نشده است.

- ایسنا/اصفهان مولف کتاب مشاوره تحصیلی و تربیتی با کودکان گفت: با وجود ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و تربیتی کودکان و نوجوانان، اما در نظام آموزشی ما جایگاهی برای آن در دوره ابتدایی در نظر گرفته نشده است.

زهرا مظاهری در گفت وگو با ایسنا درباره کتاب مشاوره تحصیلی و تربیتی با کودکان ویژه آموزگاران دوره ابتدایی که در آستانه سال تحصیلی جدید در بازار نشر و عرضه می شود، اظهار کرد: آموزش در هر سن و در هر موضوعی با مشاوره گره خورده است و شرط موفقیت در تحصیل و تدریس نیز آشنایی با اصول و فنون مشاوره است که در دوران آغاز آموزش و پرورش کودکان اهمیت بیشتری پیدا می کند.

وی افزود: محتوای اصلی این کتاب، تجربه زیسته من طی 30 سال تدریس در دوره ابتدایی است که بیش از نصف آن به آموزش دانش آموزان کلاس اول گذشته است و اطلاعات آن، می تواند مسیر موفقیت دانش آموزان را فراهم کند.

مظاهری ادامه داد: دوران کودکی با کنجکاوی و بازی سرشته شده است و آموزش کودکان هم نیازمند ظرافت هایی است که باید توسط نسل بالغ یعنی خانواده و معلم به رسمیت شناخته شود و مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره تحصیلی و تربیتی کودکان در دوره ابتدایی مغفول مانده است

مشاوره تحصیلی و تربیتی کودکان در دوره ابتدایی مغفول مانده است