مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-08اقتصادي

تحویل 800 میلیون تومان تجهیزات و امکانات پشتیبانی و اداری به بهزیستی خراسان رضوی


مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از تخصیص 800 میلیون تومان اعتبار سال گذشته وزارت کشور در بخش آسیب های اجتماعی به تجهیز مراکز و خدمات مرتبط با آسیب های اجتماعی در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اظهار کرد: 800 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته صرف خرید تجهیزات مراکز و خدمات مرتبط با آسیب های اجتماعی در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی  افزود: آسیب های اجتماعی، یک موضوع فرا بخشی است و به همین دلیل دستگاه های زیادی در این زمینه نقش آفرینی دارند.

وی اعتبارات وزارت کشور در زمینه ی آسیب های اجتماعی را مفید و مؤثر توصیف کرد و یادآور شد: اگر نظم و نسق بیشتری در تخصیص این اعتبارات ایجاد شود، قطعاً می توان به موقع و با درایت و تدبیر بیشتری، در مورد هزینه کردن این اعتبارات تصمیم گیری کرد.

فیروزی با قدردانی از وزارت کشور، استانداری و بخصوص مدیرکل اجتماعی استانداری در اختصاص این اعتبارات به بهزیستی، خواستار ابلاغ این اعتبارات در فرایندی مؤثر و به موقع شد.

وی همچنین از تخصیص دو مرحله اعتبار مرتبط با آسیب های اجتماعی در سال مالی گذشته به بهزیستی خراسان رضوی خبر داد و ابراز کرد: اعتبارات این مرحله، صرف خرید کانکس برای واحدهای سیار اورژانس اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 800 میلیون تومان تجهیزات و امکانات پشتیبانی و اداری به بهزیستی خراسان رضوی

تحویل 800 میلیون تومان تجهیزات و امکانات پشتیبانی و اداری به بهزیستی خراسان رضوی