مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-08سياسي

موانع سرمایه گذاری در سمنان رفع شود/ بروکراسی های اداری؛ عامل یأس سرمایه گذاران


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر ضرورت رفع موانع فعالیت سرمایه گذاران، گفت: بروکراسی های اداری عامل یأس سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی بعدازظهر امروز در دیدار با حسن آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و کارکنان این شرکت در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: ایرانیان مقیم خارج کشور و سایر سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در کشور دارند؛ اما زمان اقدام با بروکراسی اداری دستگاه های امر مواجه شده و دلسرد می شوند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و قوانین در دستگاه های اجرایی، بیان کرد: در کنار اهمیت این موضوع، مجریان امر باید موانع ورود سرمایه گذار را رفع سازند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انتخاب کارشناسانه شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیانگر توجه خاص ایشان به بخش تولید است، ادامه داد: وحدت و همکاری بین بخش های مختلف و جدیت مسؤولان زمینه ساز توسعه استان سمنان است.

مطیعی بیان کرد: مسؤولان ناظر باید بیشتر از گذشته پیگیر اجرای پروژه های صنعتی باشند؛ چراکه تحقق طرح ها برای آحاد هم استانی ها انتفاع مالی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سرمایه گذاری در سمنان رفع شود/ بروکراسی های اداری؛ عامل یأس سرمایه گذاران

موانع سرمایه گذاری در سمنان رفع شود/ بروکراسی های اداری؛ عامل یأس سرمایه گذاران