مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-08سياسي

علت حادثه آتش سوزی کلینیک سینامهر بعد از بک سال مشخص شد


بعد از گذشت یک سال از آتش سوزی کلینیک سینامهر، بالاخره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره علل بروز آن قرائت شد؛ گزارشی که انتقادات برخی از نمایندگان از باب تاخیر در ارائه آن را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در جلسه علنی امروز مجلس، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در توضیح گزارش مربوط به بررسی حادثه انفجار و آتش سوزی مورخ کلینیک درمانی سینامهر تهران گفت: بر اساس مشاهدات و بررسی های صورت گرفته، سهل انگاری ها در کنار ظرفیت خطرزایی بسیار بالای این مجموعه خدمات تشخیصی درمانی مهمترین عامل بروز این حادثه تلخ است.

انفجار و آتش سوزی کلینیک درمانی سینامهر تهران 10 تیرماه سال گذشته رخ داد؛ بر اساس گزارش کمیسیون بهداشت، این حادثه بر اثر حریق اولیه احتمالی ناشی از اتصالی یک کولر آبی واقع بر سقف کاذب حیاط کلینیک آغاز شده که آثار حریق به زیر سقف کاذب و شعله ور شدن اقلام پلیمری انباشته ادامه پیدا کرده و باعث انفجار متوالی دو کپسول تحت فشار اکسیژن مستقر در حیاط مسقف کلینیک شده است.

به دنبال آن گسترش دود و آتش به درون واحد به دلیل بسته بودن محیط از طریق راه پله و آسانسور تا بالاترین طبقه کلینیک تسری پیدا کرده و به همین سبب، 19 نفر از افراد حاضر در بالاترین طبقه فوت می کنند و تعدادی نیز دچار سوختگی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه آتش سوزی کلینیک سینامهر بعد از بک سال مشخص شد

علت حادثه آتش سوزی کلینیک سینامهر بعد از بک سال مشخص شد