مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-08سياسي

پایش تولید واکسن داخلی توسط مجلس از ابتدای شیوع کرونا


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی بحث پیشگیری، درمان و ورود به ساخت واکسن داخلی خودمان را پایش و کنترل کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی بحث پیشگیری، درمان و ورود به ساخت واکسن داخلی خودمان را پایش و کنترل کرد.

یحیی ابراهیمی در گفت وگو با برنامه گپ که با مشارکت سازمان های مردم نهاد و خبرگزاری های استان با محوریت بررسی ابعاد توسعه لرستان تولید می شود، اظهار کرد: بحث بیماری منحوس کرونا به شکل غافلگیرانه ای کل مملکت و دنیا را درگیر کرد و ما تجربه خاصی در این زمینه نداشتیم.

وی ادامه داد: ورود کرونا به کشور مصادف بود با منتخب شدن نمایندگان مجلس در دوره یازدهم، در همین استان شهرستان سلسله را به عنوان پایلوت بیماری کرونا معرفی کرده بودند که در آن زمان نه سی تی اسکن و آزمایشگاه برای تشخیص و نه پزشک متخصص و دارو برای درمان داشتیم.

ابراهیمی با اشاره به این که امکانات اولیه در شهرستان سلسله وجود نداشت و این بود که اولین جایی که شیوع پیدا کرد الشتر بود، عنوان کرد: بعد از قم، الشتر دومین جایی بود که درگیری شدید داشتیم و نسبت به جمعیت شاید بیشترین شیوع در کل دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش تولید واکسن داخلی توسط مجلس از ابتدای شیوع کرونا

پایش تولید واکسن داخلی توسط مجلس از ابتدای شیوع کرونا