مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-08اقتصادي

سالگرد تأسیس شرکت سبد گردان آگاه


مدیریت دارایی آگاه با 13 سال تجربه فعالیت در بازار سرمایه، تاسیس و مدیریت 14 صندوق سرمایه گذاری (درسهام، مختلط، بادرآمد ثابت) و کسب عنوان برترین مدیر در بین تمامی مدیران سرمایه گذاری صندوق ها از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های سبدگردان شناخته می شود.

تجمیع دارایی بیش از 43 هزار سرمایه گذار و مدیریت مبلغی بالغ بر 74 هزار میلیارد ریال در قالب صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی و فراهم کردن بازدهی بیش از 41 هزار درصد، از افتخارات دیگر مدیریت دارایی آگاه است.

بازار بورس یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازارهای دنیا است.

بازاری که می تواند سود بسیاری را نصیب کسانی بکند که با آگاهی و شناخت به آن قدم می گذارند و در عین حال اگر با دانش کافی وارد آن نشوید، احتمال از دست رفتن همان سرمایه اولیه نیز وجود دارد.

اما آیا همه کسانی که سرمایه شان را به بازارهای مالی مانند بورس وارد می کنند، کارشناس مسائل اقتصادی و بازار سرمایه هستند یا همه آن ها فرصت کافی برای رصد کردن اتفاقات این بازار پرنوسان را دارند؟ در پاسخ به سوال بالا باید گفت سرمایه گذاری در بورس و بازارهای مالی همیشه به صورت مستقیم و توسط خود سرمایه گذار انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد تأسیس شرکت سبد گردان آگاه

سالگرد تأسیس شرکت سبد گردان آگاه