مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-08ورزشي

با آغوش باز متولی تیم فوتبال پاس همدان هستیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با آغوش باز از تیم فوتبال پاس حمایت کرده و متولی این تیم است.

- حمید سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: با افتخار و با آغوش باز از تیم فوتبال پاس همدان حمایت می کنیم و متولی اصلی این تیم هستیم.

وی افزود: تیم فوتبال پاس برای ورزش استان همدان یک برند معتبر، با اصالت و بزرگ بوده و به عنوان موتور محرک ورزش همدان در یک دهه گذشته شناخته شده است.

وی با اعلام یک خبر خوشحال کننده برای هواداران تیم فوتبال پاس گفت: با امیر عظیمی فعال بخش خصوصی و مدیرعامل هفته گذشته این تیم مذاکراتی داشته ایم که خوشبختانه ایشان قبول کردند تا در فصل جدید هم از تیم فوتبال پاس حمایت کنند.

سیفی خاطرنشان کرد: من به شخصه به امیر عظیمی افتخار می کنم جوانی که حاضر است از جیب خود در ورزش هزینه کند و باید قدر این سرمایه های استان را بدانیم.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر خرید امتیاز لیگ دسته اول فوتبال کشور برای تیم فوتبال پاس بیان کرد: بنده چیزی از این صحبت ها تا به حال نشنیده ام و اعتقاد دارم پاس باید با پتانسیل خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آغوش باز متولی تیم فوتبال پاس همدان هستیم

با آغوش باز متولی تیم فوتبال پاس همدان هستیم