مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-07اقتصادي

نگاهی به آمار تحویل روزانه ایران خودرو


گزارش منتشر شده از عملکرد پنج ماهه امسال گروه صنعتی ایران خودرو بیانگر آن است که میانگین تحویل روزانه محصولات این مجموعه به 1800 دستگاه رسیده و براین اساس توانسته تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش دهد.

- گزارش منتشر شده از عملکرد پنج ماهه امسال گروه صنعتی ایران خودرو بیانگر آن است که میانگین تحویل روزانه محصولات این مجموعه به 1800 دستگاه رسیده و براین اساس توانسته تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش عملکرد پنج ماهه امسال، ایران خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 186 هزار و 677 دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده و میانگین تحویل روزانه محصولات ایران خودرو 1800 دستگاه بوده که با وجود تعطیلات کرونایی و تابستانی، این عدد در برخی روزها به بالغ بر 3000 دستگاه نیز رسیده است.

آمار ارائه شده به سازمان بورس نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، در مجموع 169 هزار و 956 دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده است که از این تعداد برای 162 هزار و 144 دستگاه فاکتور فروش صادر شده و 7812 دستگاه از محصولات تولیدی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری تجاری نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به آمار تحویل روزانه ایران خودرو

نگاهی به آمار تحویل روزانه ایران خودرو