مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-07اقتصادي

حمام نخست سمنان به زودی به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: حمام نخست سمنان به زودی آماده واگذاری به بخش خصوصی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی با بیان اینکه حمام نخست سمنان به زودی آماده واگذاری به بخش خصوصی می شود، اظهار کرد: این حمام پس از واگذاری به بخش خصوصی به عنوان نخستین حمام به شیوه سنتی در سمنان خواهد بود که به مردم خدمات ارائه می کند.

او با اشاره به اینکه حمام تاریخی نخست سمنان، الگویی از حمام های تاریخی ایرانی است، گفت: این حمام تاریخی به شماره 6596 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان جلب مشارکت بخش خصوصی را یکی از مهم ترین عوامل رشد گردشگری عنوان و اضافه کرد: مرمت عمارت بادگیر یا طاهری و سایر خانه های تاریخی که توسط بخش خصوصی مرمت شده، از سرعت دچار کندی روند رشد مقطعی شده است، افزود: پیش بینی می شود پس از کرونا شاهد موج گردشگری باشیم.

دوست محمدی با تأکید بر اینکه باغ راه ها و پیاده راه سمنان می تواند جاذب گردشگر باشد، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان متولی نظارت است و نمی تواند در بناهایی که ثبت نشده، مرمت انجام دهد و این در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام نخست سمنان به زودی به بخش خصوصی واگذار می شود

حمام نخست سمنان به زودی به بخش خصوصی واگذار می شود