مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-07اقتصادي

حمایت بهزیستی قزوین از خانواده های دارای فرزند چندقلو


معاون امور اجتماعی بهزیستی قزوین گفت: به خانواده های با بُعد 4 نفر 900 هزار تومان و خانواده های با بعد 5 نفر یک میلیون و 100 هزار تومان مستمری پرداخت می شود، - ایسنا/قزوین معاون امور اجتماعی بهزیستی قزوین گفت: به خانواده های با بُعد 4 نفر 900 هزار تومان و خانواده های با بعد 5 نفر یک میلیون و 100 هزار تومان مستمری پرداخت می شود، این مستمری بعد از سن 7 سالگی فرزندان قطع می شود، اما برای حمایت بیشتر از آن ها احتمالاً در آینده طرحی اجرا خواهد شد.

پری میرزایی با اشاره به حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان بهزیستی حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو در راستای ترویج فرزندآوری است، یکی از این حمایت ها پرداخت مستمری است و این خانواده ها تا پایان سن 6 سالگی فرزندانشان می توانند از این خدمات بهره مند شود.

وی اظهار کرد: به خانواده های با بعد 4 نفر 900 هزار تومان و خانواده های با بعد 5 نفر یک میلیون و 100 هزار تومان مستمری پرداخت می شود، این مستمری بعد از سن 7 سالگی فرزندان قطع می شود، اما برای حمایت بیشتر از آن ها احتمالاً در آینده طرحی اجرا خواهد شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی قزوین افزود: تأمین بخشی از هزینه های شیر خشک تا سن دوسالگی و پرداخت کمک های موردی برحسب نیاز مانند ودیعه مسکن، درمان و یا خدمات آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی قزوین از خانواده های دارای فرزند چندقلو

حمایت بهزیستی قزوین از خانواده های دارای فرزند چندقلو