مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-07اقتصادي

سهم 15درصدی تعاونی ها در اشتغال استان سمنان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش تعاونی ها در اشتغال از سهم 15درصدی تعاونی ها در اشتغال این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش تعاونی ها در اشتغال از سهم 15درصدی تعاونی ها در اشتغال این استان خبر داد.

‍ اسماعیل غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک هفته تعاون از تعاون به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور نام برد و اظهار کرد: باید با رویکرد بحث اقتصاد مقاومتی و مردمی بودن آن، توجه ویژه ای به بحث تعاونی شود.

وی با اشاره به برپایی جشنواره تعاونی های برتر تصریح کرد: جشنواره تعاونی های برتر کشور، هر ساله در هفته تعاون به منظور ایجاد انگیزه در بین تعاونی ها و الگو سازی برای جوانان تحصیل کرده برگزار می شود.

‍ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: تعاونی ها در بسیاری از برهه های حساس نظام همچون دوران جنگ، ابتدای انقلاب و سایر موارد، بسیاری از بحران ها را مدیریت و رفع نمودند.

وی بر ضرورت توجه جدی به بخش مهم تعاون تاکید و اضافه کرد: اشتغال نیروهای متخصص و تحصیل کرده یکی از مزیت های اصلی و مهم تعاونی هاست.

غنیان با اشاره به شناسنامه دار شدن تعاونی ها در این استان افزود: 75 تعاونی و اتحادیه استان توانستند اطلاعات خود را در سامانه خود اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 15درصدی تعاونی ها در اشتغال استان سمنان

سهم 15درصدی تعاونی ها در اشتغال استان سمنان