مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-07سياسي

بیش از هزار تعاونی فعال در البرز وجود دارد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با بیان اینکه بیش از یک هزار و 80 تعاونی فعال در استان وجود دارد، گفت: این تعاونی ها در حوزه های مختلف مانند مسکن، - ، حسین فلاح نژاد پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از تعاونی های برتر که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: جمعی از منتخبان بخش تعاون در قالب جشنواره تعاونی های برتر استان در این جلسه حضور دارند که در طول یک فرآیندی که شاید بیش از سه ماه طول کشیده تعدادی از تعاونی ها در سامانه هوشمند بخش تعاون ثبت نام و مواردی را پیوست کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته توسط کمیته داوران، این تعاونی ها به عنوان تعاونی های برتر استان در بخش های مختلف به مناسبت هفته تعاون انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بیش از یک هزار و 80 تعاونی فعال در استان وجود دارد، تصریح کرد: این تعاونی ها در حوزه های مختلف از جمله مسکن، خدمات، کشاورزی و صنعت مشغول ارائه خدمت هستند.

وی بیان کرد: بخشی از اقتصاد که به دو بخش اقتصاد دولتی و خصوصی تقسیم شده، توسط این تعاونی ها در حوزه راهبری هدایت می شوند.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: در سایه تعاملی که بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون وجود دارد، علی رغم اینکه مسائلی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار تعاونی فعال در البرز وجود دارد

بیش از هزار تعاونی فعال در البرز وجود دارد