مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-06سياسي

هیئات مذهبی از توجه ویژه به قرآن غافل نشوند


مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از اقدامات مهمی که هیئات مذهبی باید در کنار برگزاری مراسم مختلف در محرم انجام دهند، «توجه ویژه به قرآن» است.

- اظهارکرد: کارگروه قرآنی عملیات محرم در گلستان به همت مراکز قرآنی- مردمی اعم از مؤسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی فعالیت داشته و برگزاری مراسم عزاداری در شهرهای مختلف استان و سیاه پوش کردن شهرها، مؤسسات و مراکز قرآنی استان از جمله این فعالیت ها است.

مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه در ایام دهه اول محرم 1400، فعالان و مراکز قرآنی – مردمی در قالب طرح مواسات؛ مبادرت به تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان کردند، افزود: 10 هزار غذای گرم به همراه دو هزار جلد کتاب سلوک ارغوانی به همت مجموعه قرآنیان و با کمک خیران در شهرهای مختلف استان توزیع شد.

وی بیان کرد: در دهه اول محرم 50 قاری قرآن به محافل قرآنی در شهرهای مختلف استان گلستان اعزام شدند و برای نخستین بار هم هیئت فاطمیون در امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس قبل از سخنرانی و مداحی کارگاه ویژه سبک زندگی قرآنی را برگزار کرد.

حسینی واعظ با اشاره به فعالیت های مجازی قرآنی و برگزاری مسابقه قرآنی، گفت: علاوه بر آن هم در فضای مجازی، یکسری کلیپ هایی با موضوع سبک زندگی قرآنی تحت عنوان قرآن و امام حسین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی از توجه ویژه به قرآن غافل نشوند

هیئات مذهبی از توجه ویژه به قرآن غافل نشوند