مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-06اجتماعي

سناریوهای مختلف برای بازگشایی مدارس مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مهر 1400 باید برای هر سناریویی درباره بازگشایی مدارس استان آماده باشیم که سناریوهای مختلف ازجمله حضوری، غیرحضوری و یا به صورت ترکیبی تعریف شده است.

- علیرضا سعدی پور امروز درباره فرآیند بازگشایی مدارس مازندران در مهر ماه امسال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مهر 1400 باید برای هر سناریویی درباره بازگشایی مدارس استان مازندران آماده باشیم.

وی افزود: باتوجه به به نزدیک شدن شروع سال تحصیلی  1401-1400 و لزوم آمادگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم آغاز سال تحصیلی و نیز با توجه به نگرانی از شیوع بیماری کووید 19، مراسم نمادین بازگشایی مدارس در روز یک شنبه 21 شهریورماه 1400 همزمان در سراسر استان در بستر شبکه آموزشی شاد به صورت زنده برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس مازندران سناریوهای مختلف ازجمله حضوری، غیرحضوری و یا به صورت ترکیبی تعریف شده است، اضافه کرد: این مهم براساس دستورالعمل ستاد ملی و 500 تبلت و توسط اداره کل آموزش و پرورش و همچنین حدود 90 تبلت و گوشی در اختیار دانش آموزان نیازمند مناطق محروم استان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه مهم ترین موضوع برای ما سلامت دانش آموزان است، گفت: در یک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوهای مختلف برای بازگشایی مدارس مازندران

سناریوهای مختلف برای بازگشایی مدارس مازندران