مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-06اقتصادي

طرح کنترل سیلاب در یک هزار و 155 متر مکعب مساحت زنجان اجرا شد


مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان به اجرای طرح های آبخیزداری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته یک هزار و 155 متر مکعب کنترل سیلاب و حفاظت حوزه آبخیز در استان اجرا شده است.

- به اجرای طرح های آبخیزداری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته یک هزار و 155 متر مکعب کنترل سیلاب و حفاظت حوزه آبخیز در استان اجرا شد.

وی اظهار کرد: همچنین عملیات اجرایی تکمیل بند خاکی کرسف به میزان پنج هزار و 585 متر مکعب و همچنین دو هزار و 900 متر مکعب کنترل سیلاب و حفاظت حوزه آبخیز چهره آباد در استان انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان همچنین از اجرایی 55 هزار متر مکعب کنترل سیلاب حوزه روستاهای هارون آباد و عزیز آباد خبر داد و گفت: کنترل سیلاب شهری آب بر هم به میزان هشت هزار و 240 متر مکعب انجام شد که در مجموع بیش از 6 طرح آبخیزداری طی سال گذشته در استان انجام گرفت.

آقاجانلو تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت های اداره کل منابع طبیعی زنجان، توسعه و بهبود وضعیت آبخیزداری و آبخوانداری است.

وی با بیان اینکه کاهش سیلاب های فصلی، حفاظت خاک و تغذیه آب های زیرزمینی از اهداف مهم اجرای طرح های آبخیزداری است، ابراز داشت: با اجرای طرح های آبخیزداری در استان سالانه بیش از 6 میلیون مترمکعب آب به ذخیره سفره های زیر زمینی اضافه می شود و در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کنترل سیلاب در یک هزار و 155 متر مکعب مساحت زنجان اجرا شد

طرح کنترل سیلاب در یک هزار و 155 متر مکعب مساحت زنجان اجرا شد