مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-06اقتصادي

محسنی بندپی: آمار روزانه واکسیناسیون در پایتخت به 300 هزار دُز می رسد


استاندار تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسریع واکسیناسیون گفت: آمار تزریق روزانه واکسن در استان تهران تا پایان هفته از 130 هزار دُز به 250 تا 300 هزار دُز می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار بستری بیمارستان های تهران که هفته های قبل تا 9 هزار و 900 نفر بود به حدود 7 هزار و 900 نفر رسیده که نشان از عبور از پیک بوده و روند نزولی مراجعان سرپایی و بستری را شاهد هستیم.

وی افزود: هم اکنون میزان واردات واکسن به کشور محموله های بیش از 5 میلیون دُز آنهم در فاصله زمانی یک روز در میان رسیده و مراکز 135 گانه واکسیناسیون استان تهران از چهارشنبه دوشیفته می شود و تمامی نهادهای استانی و فرمانداران از تمام ظرفیت استانی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون استفاده کنند.

استاندار تهران با اشاره به تزریق روزانه 130 هزار دوز واکسن روزانه در استان تهران گفت: این ظرفیت وجود دارد که این آمار به 250 تا 300 هزار دوز روزانه برسد؛ رسیدن به آمار تزریق روزانه 250 تا 300 هزار دوز واکسن در استان تهران تا چهارشنبه یا نهایت پنجشنبه در سطح استان اجرایی می شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه موضوع سرقت واکسن در تهران نگران کننده نبوده است، تصریح کرد: برای پیشگیری از سرقت نیروهای انتظامی و نظامی برای اسکورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی بندپی: آمار روزانه واکسیناسیون در پایتخت به 300 هزار دُز می رسد

محسنی بندپی: آمار روزانه واکسیناسیون در پایتخت به 300 هزار دُز می رسد