مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-06سياسي

خرمشاد: گفتمانی پایدار می ماند که پاسخگوی مشکلات و نیازهای جامعه باشد


معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه گفتمانی پایدار می ماند که پاسخگوی مشکلات و نیازهای جامعه باشد، گفت: عدالت و توسعه اجتماعی می تواند واژه های خوبی برای ساخت گفتمانی در دولت سیزدهم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه تشکل های دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدباقر خرمشاد معاون سیاسی وزیر کشور و استاد دانشگاه در دومین نشست از سلسله نشست های تخصصی فصل تحول با عنوان گفتمان دولت سیزدهم؛ عدالت و عقلانیت در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، درباره تحقق عدالت و گفتمان دولت سیزدهم گفت: اگر چنانچه گفتمانی بخواهد پادار بماند آن گفتمان باید از هسته حقایق و واقعیت های جامعه منبعث شده باشد و در واقع گفتمانی پایدار می ماند که پاسخگوی مشکلات و مسائل و نیازهای جامعه باشد.

وی ادامه داد: بر این مبنا اگر فساد و ناکارآمدی را دو مشکل و مسئله اصلی جامعه بدانیم باید گفتمان ما به این دو معضل که برخی آن را مسئله برخی فرامسئله و برخی چالش و برخی بحران می دانند، پاسخ دهد.

فارغ از اینکه واژه ما چه چیزی است فساد و ناکارآمدی در کانون حکمرانی ایران مسئله شده و گفتمان ما باید پاسخ به این مسئله باشد.

خرمشاد ادامه داد: فساد و ناکارآمدی امروز تبدیل به دو لبه قیچی شده و اعتماد مردم را از بین می برد و به دنبال خالی کردن دست حاکمیت از سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشاد: گفتمانی پایدار می ماند که پاسخگوی مشکلات و نیازهای جامعه باشد

خرمشاد: گفتمانی پایدار می ماند که پاسخگوی مشکلات و نیازهای جامعه باشد