مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-06اقتصادي

احداث سالانه 5 تا 7 هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان


سالانه 5 تا 7 هزار واحد مسکونی روستایی در استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای ظهر امروز در نشست تخصصی کارگروه طراحی و معماری مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان) با اشاره به اینکه سالانه 5 تا 7 هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان احداث می شود، اظهار کرد: استفاده از مصالح نوین در ساخت وسازها موجب تسریع در اجرای پروژه و افزایش کیفیت آنها می شود و روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را سرعت می بخشد.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان تصریح کرد: از سال 1384 تاکنون از 92 هزار و 600 واحد مسکن روستایی این استان، حدود 51 هزار واحد بازسازی و مقاوم سازی شده که این میزان حدود 54 درصد از واحدهای مسکونی روستایی را شامل می شود.

وی اظهار کرد: در این استان بیش از 18 هزار واحد مسکونی بر روی گسل زلزله ساخته شده که از این تعداد حدود هشت هزار واحد مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: 274 روستای این استان در مسیر این بنیاد برای تسریع و تسهیل در اجرای پروژه ها همکاری می کند، یادآوری کرد: کنترل حداکثری بر کیفیت مصالح و استفاده از ظرفیت بنیاد بتن برای ارتقای سطح کیفی ساخت و سازها از اولویت های بنیاد مسکن زنجان بوده و در این راستا امسال از ظرفیت این بنیاد بتن در اجرای یک هزار و 900 واحد مسکن در شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سالانه 5 تا 7 هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان

احداث سالانه 5 تا 7 هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان