مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-06اقتصادي

ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریور ادامه دارد


بر اساس مصوبه ای که 23 خرداد امسال از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد، ثبت نام ودیعه مسکن که از 26 خرداد آغاز شده است و تا 31 شهریورماه ادامه دارد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بر اساس مصوبه ای که 23 خرداد امسال از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد، ثبت نام ودیعه مسکن که از 26 خرداد آغاز شده است و تا 31 شهریورماه ادامه دارد.

جعفر زاهدی دوشنبه 15 شهریور در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه تسهیلات ودیعه مصوب شده برای کلانشهرهایی نظیر شیراز، 40 میلیون تومان و برای سایر مناطق شهری 25 میلیون تومان است، دوره بازپرداخت این تسهیلات را 3 ساله و نرخ سود را 13 درصد اعلام کرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: روش دیگر بازپرداخت تسهیلاتی که سال گذشته به تصویب رسید و مورد استقبال قرار نگرفت؛ تسویه یک جای کل مبلغ تسهیلات و سود متعلقه در پایان یکسال بود.

او با بیان اینکه برای ثبت نام نیازی به حضور در ادارات راه و شهرسازی نیست، گفت: متقاضی در آخرین مرحله از ثبت نام، باید به بانک عامل معرفی شده، مراجعه کند.

این مقام مسئول گفت: برای ثبت نام، متقاضیان باید به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس Tem.

mrud.

ir مراجعه کنند و کار پالایش نیز به شکل سیستمی انجام خواهد شد و اگر متقاضی واجد شرایط باشد، به نزدیکترین شعبه محل سکونتش، معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریور ادامه دارد

ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریور ادامه دارد