مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-06سياسي

300و احد مسکونی محرومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد


رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی استان تا پایان سال جاری 300و احد مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تحویل داده می شود.

- با اشاره به فعالیت های گسترده و متنوع بسیج سازندگی و محرومیت زدایی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در 5 محور عدالت و توسعه ایران اسلامی فعالیت می کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین ادامه داد: کمک به محرومین، رفع موانع و اصلاح آب رسانی در حوزه کشاورزی و آب شرب، اشتغال، راه روستایی و نیز مشاغل خانگی و اشتغال و مسکن محرومین از جمله زمینه هایی است که در آنها ورود پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی استان قزوین در حوزه اقدامات عمرانی ابراز کرد: با همراهی و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین امسال بنا است 250 واحد مسکونی به مددجویان و ولی نعمتان کمیته امداد و بالغ بر 50 واحد مددجویان بهزیستی تحویل شود.

حسینیانی ابراز کرد: این اقدام و فعالیت تحت عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی با عضویت گروه ها و نهادهای جهادی انقلابی و به مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300و احد مسکونی محرومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

300و احد مسکونی محرومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد