مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-06سياسي

ساخت 2 بیمارستان در شهرهای سلسله و دلفان


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث و تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی برای الشتر و 250 تختخوابی برای نورآباد تا بیست سال دیگر نیازی به احداث بیمارستان نخواهیم داشت.

- یحیی ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اینکه تعداد تخت شهرستان الشتر و نورآباد نسبت به نرم کشوری پایین تر است، افزود: طبق استاندارد به ازای هر یک هزار نفر باید 7/1 تخت داشته باشیم، این در حالی است که در سلسله و نورآباد این میزان هشت دهم هست که با توجه به جمعیت و استانداردها بسیار پایین است.

وی بیان کرد: به منظور جبران کمبود تخت توانستیم درخواست مجوز تاسیس دو بیمارستان را پس از درخواست از وزیر و کمیسیون ماده 20 در الشتر و نورآباد دریافت کنیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث و تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی برای الشتر و 250 تختخوابی برای نورآباد  تا بیست سال دیگر نیازی به احداث بیمارستان نخواهیم داشت.

ابراهیمی افزود: برای ساخت بیمارستان جدید الشتر حدود چهل هزارمتر زمین خالی در بیمارستان فعلی داریم، این درحالی است که زمین مورد نیاز برای بیمارستان جدید شش تا هفت هزارمتر است بنابراین می توان از ظرفیت بیمارستان فعلی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 بیمارستان در شهرهای سلسله و دلفان

ساخت 2 بیمارستان در شهرهای سلسله و دلفان