مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-05بين الملل

فرار نظامیان انگلیس از دست طالبان با لباس زنانه


سربازان نخبه یگان ویژه انگلیس برای فرار از دست طالبان در ایست های بازرسی، مجبور به پوشیدن لباس سنتی زنان افغانستان و برقع شدند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای ویژه انگلیس در افغانستان با استراتژی حیله گری و استفاده از لباس سنتی زنان افغانستان، توانستند از ایست‎ های بازرسی طالبان برای رسیدن به کابل عبور کنند.

گفته می شود که به یگان ویژه سرویس هوایی ارتش انگلیس (SAS) که بالغ بر 20 سرباز در افغانستان دارد، دستور داده شد که به دنبال حمله سریع گروه طالبان در پی عقب نشینی نیروهای آمریکایی و ناتو، برای خروج به کابل باز گردند.

بر اساس این گزارش، به آن ها هشدار داده شد که هیچ بالگردی برای انتقال آن ها از جنوب کشور، جایی که آن ها برای ماموریت مخفی خود مستقر شده بودند، وجود ندارد.

یک منبع آگاه فاش کرد که یگان ویژه سرویس هوایی ارتش انگلیس، ماه ها در یک مأموریت شناسایی مخفی در افغانستان بود که ناگهان همه چیز به هم ریخت.

به آن ها گفته شد که عملیات را لغو کرده و برای انتقال فوری به کابل آماده شوند.

در ادامه این گزارش آمده است که سربازان نخبه ارتش انگلیس که شعارشان چه کسی جرات دارد ما را شکست بدهد ، بود، مجبور شدند اکثر تجهیزات نظامی خود را جا بگذارند و فرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار نظامیان انگلیس از دست طالبان با لباس زنانه

فرار نظامیان انگلیس از دست طالبان با لباس زنانه